در مورد بیماری و سرطان استاد شجریان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmi11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1109
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 267
:: باردید دیروز : 1084
:: بازدید هفته : 2721
:: بازدید ماه : 3140
:: بازدید سال : 17873
:: بازدید کلی : 193195

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

در مورد بیماری و سرطان استاد شجریان
جمعه 6 فروردين 1395 ساعت 13:30 | بازدید : 264 | نوشته ‌شده به دست پیمان | ( نظرات )

در مورد بیماری و سرطان استاد شجریان

استاد شجریان پس از شیمی درمانی

پالاما>>>عکس>>عکس بازیگران>عکس جدید استاد شجریان پس از شیمی درمانی

اکنون از پزشکان معالج استاد محمدرضا شجریان نقل شده که این چهره برجسته موسیقی ایران زمین به سرطان پیشرفته کلیه مبتلا است و متأسفانه، سرطان متاستاتيك كليه به مغز استاد سرایت كرده است؛ موضوعی که تاکنون از انظار عمومی به دور مانده بود و کسی از آن مطلع نبود.  محمدرضا شجریان در بخشی از پیام نوروزی‌اش نیز تلویحاً به این بیماری اشاره کرد: «من سال هاست با یک مهمان پانزده ساله‌ای آشنا هستم و دیگر با همدیگر دوست شده‌ایم و الان هم من به خاطر او اینجا ایستاده ام و طبق دستور پزشکم موهای سرم را هم کوتاه کرده‌ام. چند وقت دیگر اینجا هستم چون در اینجا آرامش دارم و بعد از آن به سراغ شما خواهم آمد و کارهای‌ هنری‌ام را دنبال خواهم کرد. لازم می‌دانم در این لحظه از دو دوست دیرینه‌ام محمدرضا لطفی و پرویز مشکاتیان که بسیار دوستشان دارم و دلم برایشان تنگ شده است یاد کنم و بگویم که دلم برایشان تنگ شده است…»

در مورد بیماری و سرطان استاد شجریان




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: