آشنایی با فواید خواص روغن نارگیل برای پوست صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmi11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1109
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 1084
:: بازدید هفته : 2506
:: بازدید ماه : 2925
:: بازدید سال : 17658
:: بازدید کلی : 192980

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

آشنایی با فواید خواص روغن نارگیل برای پوست صورت
یک شنبه 18 بهمن 1394 ساعت 19:37 | بازدید : 432 | نوشته ‌شده به دست پیمان | ( نظرات )

آشنایی با فواید خواص روغن نارگیل برای پوست صورت

روغن نارگیل برای پوست صورت,فوایده روغن نارگیل برای پوست

پالاما>>>سلامتی>>طب سنتی>آشنایی با خواص روغن نارگیل برای پوست و مو

روغن نارگیل علاوه بر اینکه خوراکی بوده و برای تهیه غذا مناسب است، این روغن خواص ضدعفونی کنندگی و ضدباکتریایی طبیعی دارد و بخاطر همین ویژگی ها دارای محبوبیت خاصی در بین علاقه مندان به پوست و مو شده است . در این مقاله شما را با خاصیت های جادویی روغن نارگیل آشنا خواهیم کرد .

کرم اصلاح صد در صد طبیعی و ضدعفونی کننده

چرا پول خود را صرف خرید کرم های شیمیایی کنیم . به جای این کرم ها میتوانید از روغن نارگیل طبیعی و بدون عوارض جانبی استفاده کنید . روغن نارگیل مانع از بروز عفونت شده و علاوه بر خوشبو کردن پوست باعث نرمی و لطافت آن نیز می شود . برای این کار کافیست قبل از اصلاح به منطقه ی مورد نظر روغن نارگیل بمالید.

تجربه ی لایه برداری همراه با لطافت پوست

می توانید با خرید روغن نارگیل خالص یک لایه بردار خانگی بسیار بسیار موثر تهیه نمایید .. همین شیشه، محصولی «سه در یک» است، یعنی مرطوب کننده، کرم اصلاح و لایه بردار مناسب. نصف فنجان از روغن نارگیل را با یک فنجان شکر قهوه ای یا نمک دریایی مخلوط کنید. این می شود یک کرم لایه بردار صد درصد طبیعی شما که حاوی مرطوب کننده نیز هست بهتر است از نمک دریایی استفاده کنید و چند قطره عصاره ی روغنی مانند عصاره ی روغنی اسطوخودوس یا وانیل به آن اضافه کنید. خواهید دید پوستتان شفاف، تمیز و معطر میشود

پاک کننده ی آرایش و لطافت بخش پوست

دیگر مزایای استفاده از روغن نارگیل جایگزین شدن آن بجای استفاده از مواد پاک کننده آرایشی میباشد چند قطره روغن نارگیل مانند محصولات پاک کننده آرایشی ، روی پد پاک کننده آرایش بریزید و به آرامی روی پوست و پشت چشم ها بکشید . اجازه دهید روغن به طور کامل روی مواد آرایشی را بپوشاند. سپس به آرامی تمام باقیمانده های مواد آرایشی و گرد و غبار روزانه را از روی پوست خود پاک کنید. خوشبختانه روغن نارگیل یک ماده ی طبیعی است و از آن برای پاک کردن دور چشم ها نیز می توانید استفاده کنید.

روغن نارگیل برای پوست صورت,فوایده روغن نارگیل برای پوست

  نرم و درخشان کننده طبیعی موها

با تامین پروتیین از دست رفته موهای خود میتوانید موی نرم و براق و شفافی داشته باشید برای تامین این مواد میتوان از روغن نارگیل استفاده کرد . طرز استفاده صحیح روغن نارگیل برای نرم کردن مو به این صورت میباشد که شب هنگام , قبل از خواب موها خود را با این روغن چرب نمایید و با استفاده از یک کلاه از کثیف شدن بالشت خود جلوگیری نمایید . فردا بعد از بیدار شدن به حمام رفته و موهای خود را مانند همیشه شستشو دهید . تکرار جند روزه این کار شما را شگفت زده خواهد کرد .

رفیق شبانه ی پوست

چون یک مرطوب کننده ی طبیعی برای پوست محسوب می شود که خاصیت آنتی باکتریایی دارد و پوست خانم ها و آقایان را از خشکی و پیری زودهنگام دور نگه می دارد. می توانید از مقدار اندکی از آن به عنوان کرم شب استفاده کنید. برای این کار کافیست چند قطره از این ر وغن را با نوک انگشت ها به صورت و گردن خود بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. سپس با یک دستمال تمیز یا پد، روغن اضافی را از پوستتان پاک کنید.

بدورود خشکی دست ها و آرنج ها

شستشوی ظرف، کارهای منزل جزو عواملی هستند که پوست دست ها را خشک، زبر، حساس و دردناک می کنند. برای رفع این مشکلات می توانید به سراغ روغن نارگیل بروید. روغن نارگیل برای افرادی که از خشکی و ترک پوست آرنج ها، زانوها و پاشنه پا در عذاب هستند نیز معجزه گر است. چون روغن وارد لایه های عمقی تر پوست شده و باعث نرمی و احیای سلول های آسیب دیده می شود. توصیه می کنیم بعد از حمام برای جلوگیری از خشکی ، کمی روغن به پوستتان بزنید

آشنایی با فواید خواص روغن نارگیل برای پوست صورت

توجه

در ضمن لازم بذکر است خوردن نارگیل نیز در سلامتی قلب و عروق تاثیر گذار میباشد . با داشتن کالری بالا در زمینه کاهش وزن نیز موثر است . به طور چشمگیری می تواند میزان تشنج در کودکان مبتلا به صرع را کاهش دهد . روغن نارگیل باعث کاهش تری گلیسیرید، کلسترول تام و LDL، HDL را افزایش می دهد و باعث بهبود فاکتورهای انعقادی خون میشود

آشنایی با فواید خواص روغن نارگیل برای پوست صورت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: