جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک 2016


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmi11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1109
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 210
:: باردید دیروز : 52
:: بازدید هفته : 1580
:: بازدید ماه : 1999
:: بازدید سال : 16732
:: بازدید کلی : 192054

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک 2016
چهار شنبه 14 بهمن 1394 ساعت 9:40 | بازدید : 477 | نوشته ‌شده به دست پیمان | ( نظرات )

جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک 2016

جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک 2016

از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد
وآن را به دو حرف مختصر خواهم کرد
با عشق تو در خاک نهان خواهم شد
با مهر تو سر ز خاک برخواهم کرد

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

مرا اندک دوست بدار، ولی طولانی «کریستوف مارلو»
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از دال تا میم بگویم ، بگذار بگویم که دوستت دارم
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

مرمرین پله آن غرفه عاج
ای دریغا که ز ما بس دور است
لحظه ها را دریاب
چشم فردا کور است
“زنده یاد فروع فرخزاد”

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

از شبنم عشق،خاک آدم گل شد
شوری برخاست فتنه ای حاصل شد
سرنشتر عشق بر رگ روح زدند
یه قطره خون چکید و نامش دل شد

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

در یک لحظه تمام شد. او رفت …
دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد …
به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

تا ولوله عشق تو در گوشم شد
عقل و خرد و هوش فراموشم شد
تا یک ورق از عشق تو از بر کردم
سیصد ورق از علم فراموشم شد

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

در عشق تو گاه بت پرستم گویند
گه رند و خراباتی و مستم گویند
اینها همه از بهر شکستم گویند
من شاد به اینکه هر چه هستم گویند

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده

وگرنه تو تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره …

جملات زیبای عاشقانهاس ام اس های عاشقانه

باران میبارد
و هوا پر شده از دوستت دارم هایی
که به دست باد ها سپرده ام
کـاش!
پنجره ات باز باشد…

جملات زیبای عاشقانه و رمانتیک 2016




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: