بیوگرافی آرش مهاجری + عکس آرش مهاجری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmi11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1109
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 803
:: باردید دیروز : 52
:: بازدید هفته : 2173
:: بازدید ماه : 2592
:: بازدید سال : 17325
:: بازدید کلی : 192647

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

بیوگرافی آرش مهاجری + عکس آرش مهاجری
دو شنبه 25 آبان 1394 ساعت 11:17 | بازدید : 1084 | نوشته ‌شده به دست پیمان | ( نظرات )

بیوگرافی همراه با عکس های جدید آرش مهاجری

بیوگرافی همراه با عکس های جدید آرش مهاجری

مهستان » عکس های شخصی همراه زندگینامه آرش مهاجری , را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

گالری عکس آرش مهاجری,مصاحبه با آرش مهاجری,آرش مهاجری مدل,عکس آرش مهاجری مانکن ایرانی

جذاب ترین مانکن های زن,عکس های زیباترین مانکن ها,جذاب ترین مانکن های مرد

متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ شیراز ، قد ۱۸۸، وزن ۸۶ ،رنگ چشم سبز ، رنگ مو قهوره ای مشکی او یک مدل است. یک فتومدل تجاری. یک مانکن. مدلها را معمولاً با نام برندی که تبلیغاتش از

سایرین بیشتر و معروفتر است میشناسند، بنابراین شاید بهتر باشد برای معرفیاش بگوییم، آرش مهاجری مدل ماکسیم، پوشاک آقایان.این چیزی است که روی بیلبوردها دیده میشود.

گالری عکس آرش مهاجری,مصاحبه با آرش مهاجری,آرش مهاجری مدل,عکس آرش مهاجری مانکن ایرانی

جذاب ترین مانکن های زن,عکس های زیباترین مانکن ها,جذاب ترین مانکن های مرد

چرا تصمیم گرفتی یک مدل یا فتومدل باشی؟ تصمیم خیلی جدی برای مدل شدن نداشتم، درحقیقت خیلی اتفاقی این ماجرا شکل گرفت. اینطور نبود که من از یک سنی به بعد تصمیم

قطعی و هدفمند گرفته باشم که مدل بشوم. پس این اتفاق اولین بار چطور افتاد؟ همه چیز از یک آموزشگاه درس شروع شد، درس خواندن در کلاسهای تقویتی؛ مدیر آموزشگاه که

چند ماهی بود مرا درکلاس ها میدید، پیشنهاد داد که وارد حرفه تبلیغات تجاری بشوم، مرا به یکی از دوستانش که در کار مدلینگ و تبلیغات بود معرفی کرد و از همان زمان من با یک

دنیای جدید در زمینه تجارت و تبلیغات آشنا شدم. شش سال مدت زمان کمی برای تجربه کسب کردن نیست . تمام تلاشم در همه این مدت این بوده که بتوانم هم قواعد و اصول

صحیح حرفهای که انتخاب کردم را یاد بگیرم و هم به شکل صحیحی رفتار کنم.

گالری عکس آرش مهاجری,مصاحبه با آرش مهاجری,آرش مهاجری مدل,عکس آرش مهاجری مانکن ایرانی

جذاب ترین مانکن های زن,عکس های زیباترین مانکن ها,جذاب ترین مانکن های مرد

دلمشغولی های آرش مهاجری به عنوان یک جوان چیست ؟ من از بچگی عاشق سینما بودم و هنوز هم هستم. یکی از هدفهایم ورود به سینما و فعالیت در این حیطه است . البته در

طول این سالها پیشنهاداتی هم داشته ام اما ترجیح میدهم به شکل درست و حرفه ای وارد آن بشوم، ضمن اینکه دلم میخواست در شغل خودم جا بیفتم و حرفه ای بشوم بعد یک کار

دیگر را امتحان کنم . اما بازیگری و سینما همیشه یکی از دغدغه های زندگی ام بوده است . بعد از سینما عاشق ورزش هستم . اگرچه ما مدل ها وظیفه داریم که ورزش بکنیم تا

همیشه تناسب اندام داشته باشیم، اما من جدای از وظیفه، ورزش کردن را خیلی دوست دارم و آنچه برای سلامتی ام – چه جسم چه روح – ضرر داشته باشد انجام نمیدهم . خواب

کافی، غذای مناسب و ورزش مهمترین عوامل برای حفظ سلامتی ام هستند که نه تنها باعث پیشرفت من در حرفه مدلینگ میشوند بلکه به نفع شخص خودم است .

گالری عکس آرش مهاجری,مصاحبه با آرش مهاجری,آرش مهاجری مدل,عکس آرش مهاجری مانکن ایرانی

جذاب ترین مانکن های زن,عکس های زیباترین مانکن ها,جذاب ترین مانکن های مرد

گالری عکس آرش مهاجری,مصاحبه با آرش مهاجری,آرش مهاجری مدل,عکس آرش مهاجری مانکن ایرانی

 

بیوگرافی آرش مهاجری + عکس آرش مهاجری




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: